środa, 2 marca 2016

1181. Męskie zaproszenia na czterdziestkę

Nie wiem dlaczego ogólnie się przyjęło, że męskie kartki są ciężkie do tworzenia. Ja osobiście nie mam z nimi większego problemu. Grunt abym miała wstępny pomysł, reszta tworzy się sama. Z męskim tematem możecie się zmierzyć również  na blogu Scrap`n`skill


Ja w ramach swojej inspiracji mam takie oto zaproszenia na czterdzieste urodziny pewnego lekko zmęczonego życiem faceta, zapracowanego ale znajdującego czas dla dwójki swoich małych łobuziaków. 


A uprzedzając Wasze pytanie. To nie jest stempel. Tegoż oto Super Tatę zmalowałam własnoręcznie według wytycznych samego zainteresowanego. Doszły mnie słuchy, że niektórzy chętnie by go przyjęli pod swój dach, więc  zezwalam na jego pobranie ALE.... podajecie autora i w komentarzu wrzucacie link do swojej pracy. Chętnie je obejrzę .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...