środa, 3 lutego 2016

1157. Super jest imprezować

Zapraszam Was dziś na moją inspiracje dla Papelii i niestandardową kartkę urodzinową. 
Pewna nasza znajoma obchodziła urodziny, ale niestety nie mogłyśmy osobiście złożyć jej życzeń  z racji dzielących nas kilometrów. Dlatego też uczciłyśmy ten dzień same a jej wysłałyśmy kartkę z życzeniami i zdjęciem wykonanym dokładnie w dniu jej urodzin.



Zdjęcie następnie "oprawiłam" w pomalowaną czerwoną mgiełką formatkę po tekturce i umieściłam na karteczce

Pod zdjęciem znajdują się ptaki, które uzyskałam dzięki odmalowaniu ich czarna farbą akrylową przez maskę 


Natomiast dopełnieniem całości by napis, jakby wprost dla nas stworzony.
 
 

1 komentarz:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...