sobota, 31 października 2015

1079. Cieplej już nie będzie

Przyszła jesień i rozgościła się, taka niestety kolej rzeczy, cieplej już nie będzie.


O ciepło trzeba teraz samemu zadbać, dlatego na ten chłodny czas powstał  komplecik z dużą domieszką wełny ze ślicznej włoskiej włóczki.


Druty połączone z szydełkiem pomogły mi stworzyć czapę z kwiatem oraz wiązany na 2 razy komin wykończony ozdobnym brzegiem.

Niebieski, turkus i odrobina czerni ułożyły się w fantastyczne pasy, a do tego różna grubość włóczki czynią całość niepowtarzalną, miękką, ciepłą a zarazem lekko ażurową.




3 komentarze:

  1. Piękny komplecik, chętnie sama bym taki założyła bo w moich ulubionych kolorach. SUper komponuje się z Twoją kurtką :) Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu jest na sprzedaż :). A kolorki mnie wlasnie oczarowaly , wołały do mnie w sklepie kup! Kup! Więc kupiłam. Hahah, dzięki .

      Usuń
  2. Cudny komplet :-) Przepiękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...