poniedziałek, 26 października 2015

1074. Koralowa rocznica ślubu

Z okazji 35 rocznicy ślubu powstała bardzo wyjątkowa karteczka w formie, którą osobiście uwielbiam . Przód ....


 Lekko zmediowany tuszem w sprayu , embossingiem na ciepło i stemplami, ubrany w kwiaty i piękne tekturki z Papelii, oczywiście w dziurki ramki dołożyłam koralowe koraliki. Całość poprzeszywałam podwójnym ściegiem. Tekturki z liczbą rocznicy zostały najpierw potuszowane a następnie pokryte tuszem holograficznym i zembossowane na gorąco.


I tył...


Już mniej strojny ale w niczym nie ujmujący przodowi. Życzenia w towarzystwie zmalowanych pełnych miłości małżonków oraz koralowego serca.


Do  kompletu była również koperta ale w to musicie uwierzyć mi na słowo, bo zapomniałam, żeby jej zrobić zdjęcie.

Zgłaszam ją do Like chellenges

 

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyszło!Najbardziej podoba mi się kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), zawsze mam obiekcje, żeby z ilością kwiatów nie przedobrzyć

      Usuń
  2. Przecudna,przeurocza!!!dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu I like challenges

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...