środa, 21 października 2015

1070. Mini album ścinkowy

Od wczoraj na blogu Scrap`and`skill ruszyło wyzwanie pt. Mini album. Ja w tym temacie poczyniłam faktycznie mini albumik  na zasadzie breloczka 


tak mały, że aż mieszczący się w dłoni.



Na bazie z beermaty i przy wykorzystaniu ścinków papierów, co prawda nie wiele zdjęć w niego weszło, bo tylko 8 ale można spokojnie użyć więcej.


Całość zamknęłam w skórzanym etui zamykanym na zatrzask.


A z racji tego, że mieści się w dłoni zgłaszam go do Pomorskie Craftuje


12 komentarzy:

  1. Ale słodziak ;) nie mogę wyjść z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie podręczne zdjęcia to fajna sprawa

      Usuń
  2. Jej, ale cudo! Przepiękne takie maleństwo, świetny pomysł, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, przyznam CI rację, ze fajne maleństwo. A jaki Ty masz śliczny avatarek :)

      Usuń
  3. Wspaniały notesik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki cudny:), taz nie moge wyjsc z zachwytu:), az mnie korci, aby zrobic sobie takie malusio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ach dzięki Kasiu, miło że cie czymś przyciągłam :)

      Usuń
  6. oj świetny jest!!! takie miniaturki mają więcej uroku niż w normalnych wymiarach

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje. Piękny.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...