poniedziałek, 14 września 2015

1036. Biało - czarne kropeczki

Wczoraj ruszyło fantastyczne wyzwanie na blogu Papelii, na które bardzo serdecznie Was zapraszam. Trzeba stworzyć biało-czarną pracę z kropeczkami. 


Moją inspiracją jest karteczka z elegancką modnisią. Tekturka i stempelek listek oczywiście z Papelii



Trzeba przyznać, że połączenie bieli i czerni nie potrzebuje niczego więcej, bo samo w sobie jest eleganckie. Grunt to zabawa natężeniem kolorów.Zapraszam Was na wyzwanie i obejrzenie inspiracji dziewczyn z DT, bo jest na czym oko zawiesić.


1 komentarz:

  1. przecudna praca ! ja to sie zawsze boję połaczenia czerni z jakimkolwiek kolorem. w Twojej karteczce się udąło wszystko. pięknie wykorzystany stempelek, i rewelacyjnie kontrastowo wszystko współgra :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...