piątek, 10 lipca 2015

978. Ciepłe myśli na rocznicę ślubu? Czemu nie!

Po tygodniu upałów zaskoczył mnie dziś straszny ziąb, ale aż tak źle nie będzie, bo inspiruję dziś na blogu Craft Style i mam dla Was słoik pełen ciepłych myśli. To taki niezwykły prezent na 7 rocznicę ślubu


Jak wiadomo 7 rocznica jest rocznicą wełnianą dlatego zmalowałam na wieczku taką parkę w swetrze w sam raz na dzisiejszą chłodną aurę.


Wiadomo, że życie różnie się układa, są wzloty i upadki, czasami potrzeba czegoś pozytywnego jakiegoś zaskoczenia, bodźca, dobrych emocji  i takie ten słoik ma przesłanie.


W środku są karteczki z różnymi ciepłymi sercu myślami, wskazówkami, mottami o miłości, małżeństwie, rodzinie,  o drobiazgach, które nam w pędzie życia uciekają.  Mają budzić zaciekawienie i emocje, jak małżonkowie razem znajdą chwilę na wyciągnięcie z tego słoika myśli przygotowanej specjalnie dla nich.   Zostały wydrukowane, wycięte, pozwijane i zabezpieczone gumeczkami.



Nie jest to, co prawda szybki prezent, bo pozwijanie wszystkich kartek na cały rok zajmuje trochę czasu i uczy cierpliwości, ale warto się potrudzić.  Z miłą chęcią je zwijałam, bo niedługo sami będziemy obchodzić szczęśliwą SIÓDEMKĘ.

A słoiczek leci do DigiScrap    oraz Scrapandskill

10 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! Zaskoczyłaś mnie ;) Super pomysł, chciałabym sama taki dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! I o to chodzi by brać ludzi z zaskoczenia :) . Żartuje, co nie zmienia faktu, że miło usłyszeć , iż potrafię jeszcze zaskakiwać

      Usuń
  2. Jest fantastyczny ;)
    Ja dostałam słoik porad na wieczorze panieńskim, ale nie był ani tak ładny, ani tak pełny ;) a i tak sprawił wiele frajdy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oooo to Twój musiał być super, gdyby mnie tylko ktoś na panieński zechciał zaprosić. Hymmmm ... Hihihi,

      Usuń
  3. Dziękuje, dość nietypowy ale super, że przypadł do gustu nie tylko mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :-) piękny prezent i super pomysł, a że pracowity "nic a darmo" Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pomysłu - rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł :) gratuluję cierpliwości przy zawijaniu tych papiórków "świstaku" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...