niedziela, 7 września 2014

764. Latem modne są kropeczki

Uwielbiam sukienki i spódnice przylegające do ciała, co prawda mój mąż ilekroć je wciskam na siebie patrzy na mnie z wielkim współczuciem i pytaniem w oczach jak można tak się męczyć i zakładać "za małe" rzeczy... Chociaż notabene bardzo mu się w nich podobam.  Susanna z etasiemki obdarowała nas kawałkiem pięknej bawełenki w kropki, miałam tyle pomysłów co z niej powstanie, że po prostu nie mogłam się zdecydować. Spodenki już widzieliście ale na pierwszy rzut poszło coś prostrzeego i zupełnie nieskompikowanego - dzianinowa tuba, którą można nosić na kilka  sposobów.


Profilowana forma, dwustronnie zszyta, i w pasie przyszyta do grubej gumy. Dzięki temu doskonale się dopasowuje do ciała i równie dobrze utrzymuje na miejscu. Dołu wcale a wcale nie podkładałam obszyłam tylko na około zygzakiem pozwalając materiałowi się lekko pofalować.  Pamiętajcie, ze overlock jest wciąż w moich marzeniach.


 A skoro mama uszyła sobie spódnice w kropki to latorośl obowiązkowo też podobną dostała. W wersji mini, jednak gumkę schowałam w kawałku odwróconego materiału aby swobodnie można było pomarszczyć nadmiar kiecki, jeszcze ma przecież czas na mega opięte spódnice.


Jesteśmy akurat na etapie, że to, co ma mama córka też musi mieć. I już! Nie ma szans wyjść z domu w innym rodzaju obuwia, bądź innym ciuchu jeśli mamy jakieś podobne, dlatego takie widoki nie są nam zupełnie obce. 




7 komentarzy:

  1. A ja też dostanę coś w kropeczki?? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie razem się prezentujecie. Rzeczywiście jak klony ;) Ciuszki super, jak wszystko co wyjdzie spod twoich rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję, spojrzenia ludzi na ulicy bezcenne :)

      Usuń
  3. Oj wspaniale wyglądasz z córeczką. Rośnie mała modelka. Ciuszki są " superasne". A overlock kiedyś będziesz miała, marzenia się spełnią. To wspaniała maszyna , wiem bo mam . Pozdrawiam i wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką cichą nadzieję, że jak już będę mieć na niego miejsce to... się pojawi. Dziekujemy za komplement :)

      Usuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...