piątek, 28 marca 2014

664. Ujarzmić drobniaki


Przychodzi taki czas w życiu, kiedy trzeba zacząć odkładać kasę . Wszak jak mus to mus. Nas też dopadło. Więc zbieramy i odkładamy. Ale żeby nie było, że jestem gołosłowna.


 Zachomikowany kubek po pysznej kawce " na wynos" dostał w związku  z tym nowe życie i stał się skarbonką. 



I w tym miejscu serdeczne  podziękowania dla Danusi, bo to jej szalone wyzwanie spowodowało tej oto skarbonki powstanie.   A kto chce mam nadzieję, że się do niej dorzuci ;). Wtajemniczeni wiedzą na co zbieramy a gości do siebie tłumnie zapraszamy !



Wiosennych akcentów użyłam zgodne z wytycznymi z Przyda-Się oraz Scrapgangu 


Wieczko potraktowałam najpierw gesso a następnie złotą akrylową farbą zakupioną ostatnio w 5-cio paku w Lidlu.





26 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, masz rację trzeba odkładać, pokazałaś fajny sposób na skarbonkę, Dziękuję skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nigdy nie miałam pomysłu na skarbonkę a tu proszę, i wieczko jest ruchome :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na skarbonkę, myślę że aż chce się do niej wrzucić nawet ten niedoceniany grosz:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję , że nominał będzie trochę większy niż same groszówki :)

      Usuń
  4. Super skarbonka i taka wesoła. Życzę powodzenia w głosowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dzięki temu szybciej się napełni hahha ;)

      Usuń
  5. Fantastyczna skarbonka! Z taką oprawą na pewno szybko zapełni się nie tylko drobniakami :))
    Bardzo się cieszę, że stempelki zyskały nowe życie!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że masz rację. A stempelki są booooskie :). DZiękuję

      Usuń
  6. oooooo ale fajna interpretacja kubka Danusi:) super, niech się napełnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo. Aż chce się po niego sięgać, oby po to aby coś dorzucić. Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mam stolika przy wejściu bo bym go przy drzwich postawiła hahah :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł na taki skarbonko-kubek.Powodzenia w głosowaniu i pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu temat truuudny ale trzeba się było zmierzyć :)

      Usuń
  9. fajny sposób na wykorzystanie czegoś niepotrzebnego :) powodzenia w głosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie przyjemnego z pożytecznym. Kubek jest śliczny i ma super kolorki. I oby Wam sie tam uzbierało jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie , i oby się Twe słowa spełniły :)

      Usuń
  11. Patrzę i podziwiam! Super! Powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny pomysł! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł i świetnie zrealizowany :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Daget tak się zastanawiam SKĄD TY BIERZESZ TAKIE POMYSŁY??!! Czego nie dotkniesz to przemieniasz w coś pięknego i pomysłowego :) Aż miło popatrzeć. Ja to tak hurtem siadam i oglądam nowe kartki, karneciki, zaproszenia i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...