wtorek, 30 października 2012

366. Miłości Bożej Znak


Do sezonu komunijnego jeszcze sporo czasu, ale niektóre zlecenia robi się od razu z wielu względów. Tym razem nie mogłam się oprzeć aktualnej mapce w HopmArcie, doskonale mi podpasowała i zdecydowałam się spróbować swoich sił.
Zewnętrzny papier pudełka jest śliczny bo środki listków pięknie się mienią w kilku odcieniach mięty. Niestety nie dałam rady uchwycić tego na zdjęciach i musicie mi uwierzyć na słowo. 


Pudełeczko miało mieć jak zawsze kieszonki na pieniążki i po prostu być śliczne, gdyż to dla "ukochanej wnusi".



Więc skoro dla wnusi to postanowiłam dorzucić do środka gipsowego aniołka.  I uważam, że to był strzał w dziesiątkę.




5 komentarzy:

  1. Śliczne! Ja szukam inspiracji na komunijne zaproszenia bo w domu mam podwójnych "komunistów " ;-)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie skończyłam robić zaproszenia na komunię ;). A znając Ciebie będą śliczne!!!

      Usuń
  2. Bardzo ładne pudełeczko :)Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko na komunijną niespodziankę :)) Dziękuję za udział w zabawie HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie pudełeczka, bardzo mi się podoba Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...