czwartek, 23 sierpnia 2012

336. Rudy się żeni!!!


"Dziś zadzwonił do mnie kumpel

i melduje, że Rudy się żeni"


A tak na serio to wcale nie Rudy, ale mój własny osobisty brat, więc jako przykładna siostra pochłonęły mnie przygotowania. A dokładniej służenie radą i pomocnymi kontaktami, które pozostały mi po własnym weselu.  A skoro o pomoc chodzi to i do Was moje Kochane mam wielką prośbę. Rozpoczęliśmy akcję zaproszeniową, o której możecie  również poczytać u samej zainteresowanej, mojej przyszłej bratowej  


Potrzebne będzie około 80 zaproszeń, więc zapraszam chętnych do wykonania choć jednego!!! według poniższych wytycznych:

1.  coś na wzór tej kartki bo taki schemat kartki podoba misię najbardziej.
wielkość standardowa 10 x15  (tak żebym nie było problemu z kopertami)
i w kolorystyce: brązowo białej; ewentualnie złote dodatki 



2. Jeśli nie macie ochoty na powyższe kryteria
to zaproszenie może być dowolne ;)

Jeśli możecie i chcecie pomóc Młodym w organizacji ich wesela i sprawić by ten czas był najpiękniejszy, to prosiłabym o rozpropagowanie akcji wśród chętnych blogowiczek i tych których świerzbią ręce. 



2 komentarze:

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...