czwartek, 24 maja 2012

300. Lazurowe kolczyki

Szuflada ogłosiła nowe wyzwanie, tym razem kazano wsłuchać się w morze, a mnie tak jakoś od pewnego czasu nosiło na wykonanie pewnych kolczyków. Skorzystałam więc z nadarzającej się sposobności i powstały te oto kółeczka.

Połączyłam haft matematyczny z koralikowym, co o nich sądzicie? Podobają się?  


Pytam się, bo można zostać ich nowym właścicielem. Z miłą chęcią je komuś oddam. A z racji tego, że za miesiąc nasza córa kończy roczek, to z tego tytułu będzie losowanie.



Warunki są do spełnienia DWA.

Wpisujecie się jeden raz pod tym postem i motywujecie dlaczego właśnie Wy macie zostać obdarowani. 

Spośród zgłaszających 24 czerwca wybiorę jedną osobę, która dostanie kolczyki.

5 komentarzy:

  1. Będę pierwsza? :D Kolczyki dla mnie ?

    Motywacja przyznania Candy:
    Myślę , że będą świetne nad morze :D ... będą podkreślały kolor moich oczu ;-)... kontrastowały z rudymi włosami, a dodatkowo skoro haft matematyczny - to matematyczce nie można odmówić :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cudeńka chcesz oddać ??
    To według mnie, u mnie będzie im najlepiej ;) Moje uszy są wprost stworzone do tych kolczyków i myślę, że nigdzie indziej, jak w moich uszach, nie będzie im tak dobrze jak u mamy (tzn u ciebie ;)) Obiecuję dobrze się nimi zająć i często wyprowadzać je na spacer :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolczyki! :)
    Nie lubię pająków,a pajęczyna na kolczykach może pomoże ukoić mój strach,gdy tylko zobaczę tego potwora! :)
    Pozdrawiam!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja sie dopisuje ;) a motywuje krótko zwięźle i na temat: takich zrobić nie umiem :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem u Ciebie po raz pierwszy chyba...
    kolczyki prześliczne, nie widziałam podobnych wcześniej.

    100 lat dla Córci! Mój Zebcio kończy roczek za..2 miesiące:-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...