wtorek, 27 marca 2012

268. Ślubna kopułka


Pomysł na kartkę ślubną z samochodem wykorzystany za pozwoleniem Joanny ( której notabene dziękuję) i przerobiony na własne potrzeby, jako kartka kopułkowa.



 I od razu zapraszam Was do spróbowania własnych sił. Nie jest trudna więc do działa, oto kursik

Potrzebujemy kartkę A4, którą przycinamy do własnych wymiarów u mnie 15,5 cm x 25 cm


Dzielimy przygotowaną kartkę na 3 części, z czego zewnętrzne mają taką samą szerokość a środkowa jest  o 1 cm szersza  u mnie 8 cm x 9 cm x 8 cm i  zaginamy


W środkowej części   rysujemy prostokąt po 1,5 cm od brzegów





W ten sposób narysowany prostokąt wycinamy nożykiem do tapet pomagając sobie linijką




Odwracamy i nanosimy klej na całej długości  jednego  z zagięć


Sklejamy z przeciwległym skrzydełkiem  kartki i otrzymujemy kopułkę



Ozdabiamy według własnych potrzeb


I cieszymy się z rezultatów. Zapraszam do eksperymentowania i chwalenia się.


3 komentarze:

  1. Fantastycznie to wygląda, super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świtny pomysł! Z tutoriala na pewno skorzystam, jak mi się trafi jakas ślubna okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystałam z tutka, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...