środa, 23 listopada 2011

200. Szybkie rozdawnictwo

 Kto by pomyślał, że tak szybko dobije do dwusetki? Znaczy się nie ja osobiście tylko  posty na blogu. Z racji tegoż okrągłego posta i zbliżających się świąt pełnych małych, drobnych gestów, przepełnionych miłością i dobrem pragnę i ja Wam coś ofiarować. 


- garść szydełkowych kwiatków
-   garść materiałowych kwiatków
- pudełko z brokatem prosto z zakładu bombek świątecznych
- woreczek guziczkow
- woreczek koraliczków
- woreczek kropelek
- kilka odbitych stempelków
- wycinanki
- dziurkaczowe ozdobniki
- złote stickery serduszka

- i do tego oczywiście mały mikołajkowy słodki upominek,
jak na słodkości przystało, ale jaki to tajemnica....

To będzie szybkie rozdawanie, losowanie  6 grudnia w Mikołajki.


Zasady takie jak zawsze.
Wpisujecie sie,
pobieracie banerek,
wrzucacie na boczny pasek
i czekacie.
Każdy ma 1 szansę!!!! Prosze nie powtarzać wpisów

60 komentarzy:

  1. Uwielbiam słodkości!
    Zapisuję się po te cudeńka!
    Gratuluję 200. posta!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza ? Chętnie poczekam do 6 grudnia , może szczęście się do mnie uśmiechnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo jaaa sie pisze na takie skarby :))))pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Oczywiście jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja staję w kolejce po słodkości. Zapraszam do mnie na candy urodzinowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że jestem chętna na takie słodkości :) Gratuluję dobicia do 200! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję 200-tki ;)
    i zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wskakuję do kolejki po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja również zapiuje się na małe co nieco :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo super:) Jak nie zapomnę to wrzucę info-obym nie zapomniała hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wytrwałości w pisaniu i ustawiam się po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet nie wiem ile ja mam hehe juz nie licze;) ale tobie gratuluje 200 :) i dopisuje sie chetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I mnie tutaj nie może zabraknąć :D Pozdrawiam i gratuluję wytrwałości ;D szczególnie przy Córeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności przygotowałaś :) Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się zapisuję!
    Pozdrawiam cieplutko i już umieszczam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja stoję w kolejce po takie pyszności
    (Serdecznie pozdrawiam wszystkim)
    http://www.rysunkowa-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja się zapisuje malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja szczęscia sprobuje:)))

    chociaz pewnie kolejczka bedzie długa:)))

    pozdarwiam

    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dwusetki! Ja byłam grzeczna cały rok, więc zasługuję na prezent od Mikołaja :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne skarby.
    Nie mam szczęścia ale spróbuję... może akurat :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również z chęcią się zapisuję, wspaniały prezent Mikołajkowy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisze sie.Sliczne candy.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tylu postów i z chęcią dopisuję sie po candy.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i rozgaszczam się w kolejce. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudności masz dla nas, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Na takie słodkości to ja chętnie się zapiszę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne słodkości i ja się zgłoszę.
    Pędzę wstawić banerek i obejrzeć Twojego bloga :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam brokat bombkowy... Klei się fantastycznie i wygląda bosko. Bardzo, bardzo chętnie przytulę takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Strona z candy -> http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/p/candy-i-wymanki.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. szybkie rozdawnictwo to musi być szybki komentarz-chcę to;)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluję:)z chęcią ustawiam się po słodkości:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak samo jak moje poprzedniczki: gratuluję i z niecierpliwością czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak samo jak moje poprzedniczki: gratuluję i z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    Zapraszam na moje candy
    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chciałabym dobić chociaż do setki, ale dopiero zaczynam, więc droga daleka ;)
    Ustawiając się w kolejce pozdrawiam przydasiowo i zapraszam na mój skromny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się i aż ślinka mi cieknie na te słodycze :DDDD
    Zapraszam cię przy okazji na moje candy jeśli cię to interesuje :) Pozdrawiam
    p.s. piękne tworzysz dzieła :*
    http://nibyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ale pieknośći juz sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja z nadzieją do kolejki po cukieraski wskakuję :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Atrakcyjne Candy, więc grzecznie ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. banerek dodany więc zgłaszam się na to candy :)
    również zapraszam na swoje świąteczne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. oj tak... czas szybko leci, już grudzień!
    zapisuję się na listę i zapraszam na mojego początkującego bloga :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się :)
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Z miłą chęcią się zgłoszę po te słodkości :)
    banerek dodany.
    Początkująca scrapperka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szybkie rozdawnictwo? a ja tak późno się zapisuję. Ale liczę,że mam taką samą szansę jak osoba zapisana jako pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieję że i ja wytrwam i kiedyś zamieszczę na swoim blogu 200 post ;-)Na Candy oczywiście się zapisuję i już pobieram banerek.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się, zgłaszam...
    I zapraszam na moje candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam chrapke na wygrana!!! Moze sie uda?

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne tekturki ustawiam sie w kolejce :)

    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Chciałabym zostać wylosowana, zgłaszam się więc! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością dołączam do superowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. również się zapisuję po słodkości i trzymam kciuki - egoistycznie-za siebie;)
    zapraszam również do mnie, trwa candy!

    OdpowiedzUsuń
  52. uda się czy się nie uda...? zapisuję się ;)
    i czekam na losowanie niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. rzutem na taśmę zapisuję się - może się uda :))

    Gratuluję 200 postów!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. To i ja na końcu się ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie ustawiam się w kolejce po słodkości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. dopisuję się a jak ... na ostatku ale może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja bym tylko temu mikołajowi co będzie losował chciała napomknąć, iż to ja ze wszystkich tutaj byłam najgrzeczniejsza ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam, zgłaszam się, mam nadzieję że nie jest za późno :) Ślicznie tutaj :)

    Mój blog to: www.onnetar.blox.pl Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. zdążyłam jeszcze? :)

    www.waniliowosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...