czwartek, 29 lipca 2010

52. Wyplatanki

  Od kilku miesięcy skrupulatnie zbierana makulatura podczas sobotnich większych porządków zawsze lądowała w worku na śmieci. Mój Kochany mąż zawsze stwierdzał, że nazbieram sobie nową a ta już przeleżała swój czas.... 

  Tym razem moje zamierzenie nauczenia się wyplatania koszyków z papierowej wikliny osiągnęło swój cel. Dzień skręcania, pół godziny marudzenia, że może jednak to nie był dobry pomysł i w końcu po kilku godzinach wyplataniach zachwyt nad tym co mogło przypominać koszyk. Bo wiecie, że każdy normalny człowiek, który uczy się nowych rzeczy zaczyna przecież od najłatwiejszych.... Dlaczego więc nie zaczęłam od najprostszego okrągłego koszyka formowanego na doniczce? Dlatego, że zamarzył mi się koszyk idealnie pasujący do mojej szafki na buty w przedpokoju czyli o wym 40x22x18. 
   Plote i plote ..... a koszyk czeka. Więc starczy już gadania.... Oto on!!!


  



Na razie  koszyczek stoi i cieszy oczy ale czeka mnie jeszcze dorobienie wieczka, muszę tylko wziąć się za pozwijanie papierowych rurek.

8 komentarzy:

  1. No proszę proszę:D Boskie!!!!!! Mi się strasznie podoba:) Ani się obejrzysz a będziesz śmigać z koszykami:D Jak zrobisz jedno to będziesz chciała następne... I następne...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa super jest!!!! ja wypletlam kiedys male serduszko ale poraszka totalna,heheh nawet go nie pokazywalam nikomu ale w sumie znalazlam zastosowanie na nie - na klucze i drobne monety heheh
    cudownie ci wyszedl az chyba wroce do skrecania, tylke te rurki dobrze skrecic to tez trzeba umiec!

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooooooooo jaaaaaaaaaaaa nie mogę.......
    ależ wspaniały koszyk i to naprawdę TWÓJ PIERWSZY RAZ??? Niesamowicie jesteś zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dumna z mego pierwszego koszyczka, i mam juz pomysla na nastepny. Joasiu to wciaga masz absolutna racje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę, że sama to zrobiłaś :))) Zdolniacho, świetny koszyczek!!! Z takimi umiejętnościami, to na bezludnej wyspie nie zginęłabyś :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zgłoszę się na jakiś kurs:*

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja pisze się na kursik:)))Koszyczek sliczny i przydałby mi sie na moje przydasie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny koszyczek, i jaki równy!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...