poniedziałek, 29 marca 2010

14. Wiosenne przesilenie

   Wiecie co? Bardzo się cieszę, że wiosna do nas w końcu zawitała, ale mój organizm ma problem aby temu sprostać. Nie wysypiam się, jestem zmęczona i te skoki oraz spadki ciśnienia przyprawiają mnie o masakryczny ból głowy. Jednak nie można dać się pogrążyć w marazmie i zabukować w łóżku. Choć Wam powiem, że ból głowy często nie pozwala mi zasnąć, a tabletki biorę dopiero w ostateczności, jak czuję gdy głowa mi odpada. Bo jakbym tak wyglądała bez głowy?? Moja mama uważa jednak, że głowa nie jest od tego aby bolała. No i ma rację! Ale cóż ja mogę.... Mogłam się zająć czymś aby nie myśleć o bólu....

I tak oto udało mi się zamknąć sprawę świątecznych karteczek...

Poszły w świat. A ja mogę spokojnie odetchnąć ufff... zdążyłam .

3 komentarze:

  1. Wiesz co, to przesilenie dotyka chyba każdego. U mnie też objawia się bólem głowy, codziennym. Masakra !!!!

    A karteczki świąteczne świetne !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za kartkę :D, Zdrowych ,radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...