poniedziałek, 22 marca 2010

13. Niewytłumaczalnie

    Czy Wy tez tak macie, że mając nóż na gardle i tak bierzecie się za robienie czegoś innego? Czasami próbuje zrozumieć samą siebie i zmobilizować się do skończenia rzeczy, które rozgrzebane leżą po całym domu. I co wtedy robię? Wymyślam coś nowego. I w ten oto sposób w trakcie pakowania rzeczy na wyjazd weekendowy do moich rodziców, pomiędzy otwartą walizką a otwartymi szufladami z bielizną. Między ogarnianiem  mieszkania, aby nie wracać do bałaganu wzięłam się za robienie kartki urodzinowej dla kumpeli. Wszak miałam jeszcze czas... kierowca wciąż spał przed 500 km podróżą. 

Wyszła troszkę poważna, ale bardzo mi się podoba. Obdarowana pewnie się ucieszy, szkoda tylko że znów muszę wysłać ją pocztą. Znając tą instytucję do piątku nie dotrze.

4 komentarze:

  1. bardzo elegancka. szykowna z gracja. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Ci wyszła ta karteczka !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, też tak mam - przeważnie robię coś innego - robię to na co mam w danej chwili ochotę ... resztę jakoś też w końcu zrobię.
    Piękna karteczka!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Pozdrawiam wiosennie:)

    A przepis na nalewkę jest bardzo prosty, ja go tutaj znalazłam http://shiraja.blogspot.com/2010/01/nalewka-44.html .... nalewka naprawdę pyszna!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...