środa, 17 marca 2010

10. Byle do Wielkanocy

    To straszne, ze na każdym blogu wysyp kartek wielkanocnych w pełnej krasie a ja się jakoś nie mogłam zebrać. Oczami wyobraźni już widziałam czarny scenariusz, że w tym roku nikt nie dostanie od nas żadnej Wielkanocnej kartki. Na szczęście nic takiego nie będzie mieć miejsca, gdyż wyczarowałam na początek 3 karteczki. No to teraz, to już będzie z górki. Mam taką  nadzieję 

      Jedna z nich już wystartowała w daleką drogę do Korei. Mam nadzieję że dojdzie szybciej niż ta ostatnia Bożonarodzeniowa, która doszła w zeszłym tygodniu robiąc za kartkę Wialkanocną. Tylko jakoś obdarowanemu obrazek się nie zgadzał.  Poczta Polska - no comments.

1 komentarz:

  1. Jakie super karteczki. I co? nie trzeba było się bać.
    Pamiętaj, że zawsze po deszczu zaświeci słońce. Będzie dobrze.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje skrzydeł, cieszę się z Waszych odwiedzin. Zaglądajcie częściej ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
... jestem okamgnieniem radosnym wspomnieniem

jestem tu na chwilę Twoim ciepłem się posilę

zatrzepotam skrzydłami

i odlecę razem z aniołami ...